ru-flag

Ära unusta, et sa oled see, mida sööd - ootus vs reaalsus

.. ehk esimese nädala kokkuvõte.

No nii, jõudsingi nädala üle elada, kus on kõik mu karikad ja medalid?Nali  muidugi, kes siis ikka trofeesid esimese nädala eest jagama hakkab, on mul saavutusi ette näidata? 

Kõige pealt sellest, kuidas ma arvasin ja kuidas tegelikult läks. Ja siis võite pakkuda, kas olen hõbedat või kuldaväärt.

Kuna ma olin fitlapfänn juba varasemast, siis väga valesi ettekujutusi ma ei loonud, olin juba palju eksimusi teinud ja oskasin hoiduda mõningatest asjadest, et mitte oma elu raskeks teha. Ning olin juba õppinud - kui natuke aega võtta ja oma nädala menüü läbi töötada/koostada, siis pole väga raske sellega järge pidada. Täpsemalt, läinud veel lihtsamaks kui poolteist aastat tagasi - no aplaus stardikatele. Kel kiire eluviis, sellele sobivad need ideaalselt, kasutasin peaaegu iga päev neid.

Kõige väljakutsuvamaks pidasin 4x söömist  - enne pigistasin vaevaga sisse 3 või siis täpsemalt 2 ja pool max päevas ( pool tähendab vankrit lükates sõin mingi koogitüki või järasin šokolaadi). Aga sain selle kergelt ületatud, sest meie menüüs on ju sellised vahvad asjad nagu mandariin pähklitega, juust ja õun jne. 

 Uhhhh, ainult 3 söögikorda veel sisse mahutada, aga näe lahendus ju vedelamal kujul täitsa olemas - juhheii smuutid, piimakokteilid, kama. 

Raskus nr 2 - lastega söömine, st mu lapsed jätavad kogu aeg toitu alles ja siis muidugi a) päästan maailma ja ei tekita palju prügi, vaid söön kõik laste toidujäätmed ise; b) see on ju nii maitsev ja mis see natuke ikka mulle teeb, eks. Peab ütlema, et suutsin peaaegu terve nädal isegi sellele vastu seista, ainult eile sõin 3 (loe 5) friikartulit vanema plika allesjäetud kuhilast. Nii et veidi ehk peaksin selle teemaga ikkagi tegelema..

Keerupunkt nr 3 on toidukogused, peab ütlema, et minu jaoks on toidukogused hetkel veel suured, seega ma tegin teadlikult eksimuse ja ei lisanud linnukest treeningule, et saaks selle vahepalagi natuke pisemaks. Loodan, et see kurjalt kätte ei maksa. Meeldetuletus iseendale - järgmine nädal proovi ka vähemalt pooltel päevadel õige kogus süüa.

Komistuskivi nr 4 - puuviljad - mu nõrkus, just hetkel on saadaval imemaitsvaid mandariine ning neid võiksin süüa kilo vabalt ühekorraga. Ja tavaliselt sööks veel õhtupoolikul veidi viinamarju jne. Aga keepinmyeyesontheprize ja üllatuslikult ei istunudki puuviljakorv laual üldse sel nädalal. 

5) õhtune näksimine - aegajalt küll ahvatleb, aga avastasin, et käsitöö ( kudumine, heegeldamine) aitab hästi ja muidugi supertihedad päevad, kus jõuad koju alles pea magamiseajaks, mis snäkist sa enam siis mõtled..

Kokkuvõtvalt enesetunne hea ja hetkel mingeid erilisi isusid veel pole ( küllap need ka saabuvad, aga iga asi omal ajal). Nädal ilma kookideta ja elu on ikka ilus.

Päris see, mida ma söön veel pole, aga teel sinna kindlasti ;)

Ja palju ma siis hetkel kaalun? Kell on 10 õhtul, olen söönud oma 4 toidukorda + teinud 6 trenni, 1 rullmassazi, 1 salendava protseduuri viimase 7 päeva jooksul ja kaal hetkel näitab 77.6 kg. 

 

Päikest

#tervisestaarihakatis

PS Kuna ma ei leia kuidagi võimalust siia blogisse mingeid pilte lisada, siis hoia mu insta kontol pilku peal, näed, kuidas ühe tervisestaari elu läheb ja muuseas leiad ühe inimkookoni ka sealt https://www.instagram.com/toxitriinu/&ved=2ahUKEwiYjviB3L3nAhVoxIsKHYGZAOkQFjAAegQIAxAB&usg=AOvVaw3Z2aLL1kl5l3-c3aKozo6z

 

 

 

 

Kommentaarid ()

Uuemad enne

Kommentaarid puuduvad.

Sarnased postitused

Lae alla Fitlap toitumiskava äpp IOS või Android telefoni jaoks

Google play
App store