Oh, kui hea on lihtsalt niisama Tenerife päikese käes lesida, raamatut lugeda, heegeldada... ema on kasvatanud meid sellisteks, et niisama istuda ei oska, koguaeg tuleb midagi kasulikku teha. Kui olin puhkuse nädala sees juba 2 raamatut läbi lugenud ja parajalt kehale päikest saanud, siis ei jäänud muud üle, kui heegeldamine basseini äärde vedada ja varju all mõnusalt heegeldada. Tuli välja, et üks Islandi proua arvas sama ning kudus 3 pinki minust eemal :) Õnneks pole ma ainuke veidrik, kes kokteiliklaasi asemel basseini äärde käsitöö kaasa haarab :)

Leppisin endaga kokku, et puhkus on täielik relax - ei keela endale midagi, magan palju, võtan päikest, jalutan rannas ja linnas, hingan sooja õhku, laen oma päikesepatareid täis ja olen lihtsalt õnnelik. Ainult mina ja mu kallis kaasa.. Ja nii oligi. Me puhkusepaketis oli majutus hommikusöögiga, sest me ei kujutanud ette, et võiksime tahta nädal aega hotelli toitu süüa. Hommikul ärkasime, sõime, läksime basseini äärde peesitama ja raamatut lugema, lõunal jalutasime linna peale, sõime lõunat, jalutasime tagasi, peesitasime veel kuni kõht taas tühjaks läks. Jalutasime linna õhtusöögile ja siis tagasi hotelli ning chillisime lihtsalt toas kuni uni tuli. Mingeid ekskursioone me ei tahtnud, sest eesmärk oli lihtsalt aeg maha võtta ja patareid täis laadida - ma töötan vist päikesepatareidega ja kevadel on energiavarud päris otsakorral. Nüüd on mega mõnus energia sees ja kaugelt kohe näha, et hing särab sees.

Hommikusöök oli hotellis päris hea - võileiva materjali oli piisavalt, isegi saime gluteenivaba leiba (mu kallis kaasa ei talu eriti gluteeni), võimalik oli saada värsket praemuna või värskelt praetud pannkooke. Muidugi olid ka mingid magusad koogid ja saiakesed, aga need jätsid mind seal külmaks. Ühel hommikul proovisin croissanti ja see ei olnud eriti maitsev. Puuviljadest olid väga maitsvad ananassid ja arbuusid.

Minu hommikusöök oli tavaliselt sepikulaadne sai singi, praemunaga, salatit, kurki, tomatit kõrvale ja lõpetasin eine arbuusi ja ananassiga. Paaril hommikul lubasin endale ka ühe värske pannkoogi nutellaga - täielik patukas, aga see oli hea. Ja nagu kokkulepe oli, siis ma ei keela end. Veider oli muidugi see, et ma ei ladunud endale mega pannkoogi virna ette, vaid piirdusin ühega - tahtsin teada, kuidas see maitseb.

Lõuna ajal oli päris kuum ja esimesel päeval tahtsime maitsta grillitud sardiine - meil on härraga oma teema sardiinidega kunagise Hispaania reisi ajast ja see oli nii tore lõunapaus - sardiinid ja paar pisikest keedu kartulit, salat kõrvale ja külm õlu :) Nämm...

Teistel päevadel kippus ka olema lõunaks salat. Ühe korra käisime poes ja ostsime vajaliku kraami poest ja tegime endale hotelli terrassil lõunasalati. Ühel lõunal katsetasin pizzat, see oli mega suur ja ma ei jaksanud seda üksi ära süüa. Viimasel päeval enne tagasilendu käisime ameerika restoranis bbq ribisid söömas. Need portsud olid ka mega suured ja me jagasime ühte. See oli ka täielik patukas, sest bbq kaste on mega magus ja friikad seal kõrval on tavalised, mitte ise tehtud kartulid.

Õhtusöögid olid erinevad - bbq ribid ameerika restos; peen pardifilee ühes meeletult romatilises restos, kus mängiti muusikat ja üks onu laulis, jõime kõrvale kihisevat roosat veini ja oli imeline õhtu; Hollandi restos sõime mahlast kana; veidi kaugemal linnaosas olime kahel õhtul - korra hiina restos - pardilihaga kevadrullid, krevettidega pelmeenid, lõhe salatipadjal ja mõnus medium küpsusega  veiseliha; ühel õhtul sõin teises kohas pizzat ja see viis keele alla, aga nende pizzad on mega suured ja palju jäi järgi. Üldiselt oli toit täitsa tavaline. Olen vist oma koduste roogadega nii ära harjunud, et ei ole nii kerge elamust saada.

Mõnus oli see, et kui õhtusöögilt tagasi hotelli jalutasime, siis oli juba pime, päike loojus seal ruttu. Ühel hetkel hakkas peitu pugema ja siis oligi hopsti peidus. Aga õhk oli siis ikka soe. Jalutasime tükk maad mööda tänavaid, aga külm ei hakanud. Super mõnus!

Nädal sai mööda ja oli aeg tagasi lennata. Lennukis pakuti meile valget saia kanaga minnes ja valget saia parmasingiga tulles. See kana oli ok, aga sink ei sobinud saia vahele kuidagi moodi. Koju jõudes oli kõht nii tühi, et kimasime poodi, ostsime salati materjali kokku ja tegime salatit, mis maitses niiii hästi. Mineku päeval tegin hakklihakastet ja tatart, sest seda kraami saab ainult kodust :)

Järgmisel hommikul oli aeg tibusid lugeda - mis siis see mõnus puhkus mu kehale kaasa tõi? Arvasin, et olen raudselt kõik kolinal tagasi saanud, mis läinud oli, aga üllatusin, et mõõdud olid samad, lihtsalt 700g oli keha raskem. Nii et järelikult me nii hullult mööda söömisega ikkagi ei pannud. Muidugi oleks ideaalis võinud olla 500g kergem, aga nagu ma endale lubasin, siis sel puhkusel ma ei kaalunud, ei mõõtnud, ei keelanud pizzat, pannkooki nutellaga ega restos jäätist, kui salatist kõhtu ruumi ühe jäi. Mida juhtus ainult ühel õhtul, kuid siiski.

Nädal puhkust sai läbi ja tuli paar lisa vabapäeva ning siis 3 tööpäeva - fitlapi kava jälle käigus, toidud tööl kaasas - hommikusöögi söön kodus, lõuna ja vahepala võtan kaasa. Lõuna on mul 12 ajal, vahepala 4 ajal ja õhtusöögi teen kodus ja sööme u 8 ajal. Varem sõin vahepala peale õhtusööki magustoiduks, aga siis olin koju jõudes näljane ja ei jõudnud oodata, millal toit valmis saab ja pidin 2 toidukorda praktiliselt koos sööma, sest uneaeg pressis peale. Tundsin, et see pole päris hea lahendus ja mõistlik on võtta vahepala kontorisse kaasa. Hetkel see lahendus töötab ja nii et teki isusid ka kontoris.

Peale esimest poolikut töönädalat tuli esimene aktiivne nädalavahetus maal - sai natuke peenraid rohitud ja kaevatud juba ja järgmisel päeval oli tunda, et oleks nagu kükke teinud :)  Minu trenn ongi selline, et ma teen päevas mega palju samme ja kükke ja venitusi ja sirutusi ja tõsteid ja jõuharjutusi läbi aiatöö ja koristamise. Siis ei pane tähelegi, et ma teen trenni, vaid vajalik saab tehtud ja järgmisel päeval on tunda, et füüsilist koormust olen rohkem saanud, kui muidu. Sammud loeb kokku mu käel Bellabeat nunnu monitor, mis näeb välja, nagu käevõru, aga näitab mulle mu und ja aktiivsust - on hea teada, et keskmiselt liigun 15tuh sammu ja magan 7,5 tundi und.

Nädal peale puhkust oli  taas mõõtmise ja kaalumise aeg ja tore on näha, et puhkusekaal on tagasi ära kadunud ja üllatuseks on puusalt isegi sentimeeter plehku pannud - eks see oli see kükitamine peenramaal :)
Minu graafik 2017-2018 :) Nagu näha, siis sel korral langeb jõnksudega :)

Tore on teada ja tunda, et Eestis on ka lõpuks soojaks läinud ja nüüd saab meie oma päikesesooja nautida - nüüd tahaks olla vaid maal koguaeg - kuulata merd ja linnulaulu, toimetada aias, teha kassile terrassil pai, süüa värsket kraami ja nautida päikest!