Nagu juba varasemalt oleme väljatoonud, siis meie eesmärk on teha tervislik toitumine lihtsaks, mugavaks ja võimalikult paljudele kättesaadavaks. Oma eesmärki saame täita järjest rohkem toredate koostööpartnerite abiga. Täna tutvustan teile kahte uut tulijat Mamma tootevalikust. Usun, et need Mamma hitid on ka Fitlap toitumiskavas täielikud hitid.

Mamma hitt - valmissupp

Ilmselt ma pole ainus, kes teeb suppi harva sest selle valmistamine võtab sageli lihtsalt liialt kaua aega. Kusjuures ma ise ei olegi kalasuppi valmistanud sest see tundub veel ajakulukam, samas on kalasupid ääretult maitsvad. Mamma tootevalikust leidsimegi valmissupid ning neist sobis ideaalselt toitumiskavasse forellisupp, mida saab ikka korraliku kõhu täie süüa.
Mamma forellisupiga leiad toitumiskavast kaks retsepti - "Forellisupp ja leib" ning "Forellisupp".

Mina tunnen, et sellega oleme taas teinud toitumiskava kasutamise lihtsamaks, mugavamaks ja ka kättesaadavamaks, sest Mamma forellisupp on saadaval igas suuremas toidupoes.

Anna mulle kommentaaridesse märku, kas Sina oled juba Mamma forellisuppi proovinud ja kuidas Sulle supp meeldib?

Jagan teiega ka retsepti.

Forellisupp ja leib
Valmistamise aeg: 1 minut
1 kogus: 375 kcal

Vaja läheb:
325g (1.1 pk) Mamma forellisuppi
50g rukkileiba
25g toorjuustu (rasva 21,5%-24%)
20g hapukoort (rasva 20%)

Valmista nii:
Soojenda supp.
Määri toorjuust leivale.
Serveeri supp hapukoore ja leivaga.

Mamma hitt - pannkoogid

Pannkookide retsepte on meie kavas küll juba üsna palju ning enamasti on neid ka lihtne valmistada, aga alati saab veel lihtsamalt, sest Mamma tootevalikust jäid silma ka kaera-õunapannkoogid. Minu meelest taas on tegu ääretult hea tootega, sest kohe on suvi tulekul ja väga mõnus on võtta kaasa pakk pannkooke ning randa minna. Muidugi võib neid vabalt ka kodus süüa, aga minu jaoks on suur pluss, et neid saab kõikjal süüa ja mugavalt kaasavõtta.

Toitumiskavast leiad Mamma kaera-õunapannkookidega kaks retsepti - kaera-õunapannkoogid (Mamma) ning kaerapannkoogid ja maasikad (Mamma).
Jällegi pean mainima, et neid saab päris arvestava koguse süüa, näiteks kui Sinu kaloraaž on 375 kcal (see on kõige minimaalsem, mis saab olla), saad ära süüa lausa terve paki pannkooke (200g).

Anna ka pannkookide kohta kommentaaridesse märku, kas oled juba neid proovinud? Jaga julgelt ka mõtteid, kas need uued valikud teevad Sinu jaoks toitumiskava kasutamise lihtsamaks ja mugavamaks?