ru-flag

Kehakaalu langetamine - spikker esimeseks 24 tunniks

Kehakaalu langetamine - spikker esimeseks 24 tunniks

Kehakaalu langetamine ja kõik sellega seonduv võib esmapilgul tunduda keeruline. Aga kinnitame, et nii see tegelikult ei ole - tuleb vaid õigesti alustada. Anname sulle täna konkreetse tegevusplaani esimeseks 24 tunniks. Jälgi seda ja edukas algus on garanteeritud.

Soovitused esimeseks 24 tunniks

Esimesed 24 tundi on kriitilise tähtsusega. See määrab ära, kas sinu teekond tervema ja tervislikuma sinuni jääb kestma või tekib kiusatus mõne päeva möödudes käega lüüa.

1. Võta (Fitlap) toitumiskava endale kaaslaseks

Toituda tervislikult omal käel ja ilma kõrvalise abita on täiesti võimalik. Samas ei tähenda tervislik toitumine ainult tervislike toiduainete söömist. Vaja on palju enamat. On äärmiselt oluline, et toitumiskava arvestaks sinu personaalsete vajaduste ja soovidega. Ja ka sellega, et sinu keha saaks õigesti toidetud. Tihti jäetakse täielikult tähelepanuta vitamiinid, mineraalid, kiudained ja palju muud olulist.

Soe soovitus - usalda oma ala professionaalne, kes on sinu eest selle mõtlemise/planeerimise ära teinud. Pole mõtet jalgratast leiutada.

2. Jäädvusta oma tänane olukord

Usun, et me kõik seame endale eesmärke. Olgu nendeks siis kehakaalu langetamine, rohkem võhma või hoopis väiksem kõhuümbermõõt. Aga selleks, et nende eesmärkide poole ülima sihikindlusega liikuda, vajame pidevalt kinnitust, et oleme õigel teel.

Esimese 24 tunni jooksul tee ära endast pildid, astu kaalule ning võta keha ümbermõõdud. Kui usaldad ainult enda peegelpilti ja sisetunnet, ei pruugi muutused sulle endale piisavalt nähtavad olla.

Motivatsioon püsib maksimaalselt kõrgel siis, kui muutus eksisteerib ka mustvalgena paberil.

3. Vaata, mis toiduained on sul kodus juba olemas

Tervislikult toituda ja kaalu langetada on võimalik täiesti tavaliste toiduainetega. Ja väga suure tõenäosusega õnnestub sul oma esimene tervislik toidukord panna kokku külmkapis või sahvris leiduvatest toiduainetest.

Sisesta Fitlap keskkonnas retseptiotsingu kasti üksteise järgi kodust leitud toiduained ja pakume sulle kohe välja sobilikke retsepte. Jälgi sealt antud personaalseid koguseid ja oled astunud esimese eduka sammu kergema enesetunde suunas. Muidugi võid kasutada ka meie uut funktsiooni - loo ise retsept, kus saad täiesti nullist ise retsepti luua.

4. Vali välja sulle meeldivad toidud

Tervislik toitumine ei pea olema igav. Veel vähem peaksid sa sööma toite, mis sulle ei maitse. Kuigi Fitlap pakub sulle toitumiskavasse ka vaikimisi toite, saad sa need soovi korral välja vahetada.

Meie retseptipangas on täna olemas juba üle 900 maitsva retsepti. Leia endale meeldivad ning lisa need oma lemmikute sekka. Olen soovitanud alustuseks valida välja 10-15 lemmiktoitu ja kasutadagi esialgu ainult neid. 10-15 retsepti katavad kenasti ära sinu keha mitmekesised vajadused, samas ei aja alustaja pead kohe sassi. Kui soovid võid valida endale stardika menüü, antud menüüs on ainult lihtsad ja soodsad retseptid. Terve nädalamenüü peale oleme kasutanud kõigest 22 kõige lihtsamat ja soodsamat toiduainet. Selle menüü abil säästad raha ja aega.

Ka tööle minnes mõtle ette ja võta kaasa toidud, mis ei nõua erilist kokkamist. Ja loomulikult on lubatud teha toitu korraga mitme portsu jagu.

5. Koosta ostunimekiri

Kui toidud välja valitud, koosta endale Fitlapi abiga poe ostunimekiri. Nimekirjaga poes käies pole hirmu, et korvi leiavad tee erinevat sorti emotsiooniostud. Kommid, koogid ja krõpsud jäävad kohe kindlasti ostmata. Paljud meie kasutajad on ostunimekirja abil säästnud toidukuludelt kuni 50%.

6. Hakka liigutama

Kehakaalu saab langetada ka ilma trennita. Samas teeb treenimine ja enda kehaliselt liigutamine selle märgatavalt lihtsamaks. Kas see esimene trenn just esimesel 24 tunnil toimuma peab, aga lähinädala jooksul võiks ka sellega alustada. Kui võimalik, haara punti ka mõni sõber. Koos on lihtsam.

Koos Fitlap toitumiskavaga saad ka ligipääsu kodustele treeningukavadele, mis sobivad ideaalselt alustamiseks.

Alusta kohe

Pea meeles, et tervislik elustiil ei ole sprint, vaid pigem ikka maraton. Varu aega ja keskendu eelkõige elustiili muutmisele.

Aga luba mulle üht -  sa alustad kohe! Eks?

Kommentaarid ()

Uuemad enne

Kommentaarid puuduvad.

Sarnased postitused

Lae alla Fitlap toitumiskava äpp IOS või Android telefoni jaoks

Google play
App store