Tõeline juustusõprade maiuspala!

Tõeline juustusõprade maiuspala - kitsepiima-valgehallitusjuust. Alustasime koostööd Andri-Peedo taluga ning nüüd kannab nende kitsepiima-valgehallitusjuust Fitlap usaldusmärgist. Ikka selleks, et Sul oleks poeletilt lihtsam õige toode üles leida.

Andri-Peedo kitsepiima-valgehallitusjuust

Lõuna-Eestis Rõuge vallas asub Andri-Peedo talu, kus kasvatatakse kitsi ja valmistatakse kitsepiimatooteid. Talus toimetavad kitsed annavad mahedamaitselist kitsepiima, mida villitakse nii pudelitesse kui ka kasutatakse erinevate kitsejuustude valmistamiseks.

Selle talu loomad saavad söögiks kõrgkvaliteedilist heina, mis on niidetud Natura 2000 mahealadelt ja kuivatatud farmis koha peal. Just kvaliteetset toitu söövate ja rahulolevate loomade piim on suurepärane täiendus igale toidulauale.

Camembert-tüüpi valgehallitusjuust on jõuline, kuid siiski mahedamaitseline hallitusjuust, mille südamik on kreemjas ning maitse õrnalt pähkline ja värske. Kitsepiimast valminud valgehallitusjuust on Eestis üsna ainulaadne, kuid on juba paljude juustusõprade südamed võitnud.

Tihti kasutatakse valgehallitusjuustu suupistevaagnatel ja peolaual, kuid tegelikult saab valmistada selle juustuga ka maitsvaid retsepte, mis sobivad ka igapäeva toidulauale. Jagan Sinuga ühte Fitlap.ee toitumiskava retsepti, kus oleme kasutanud just Andri-Peedo talu kitsepiima-valgehallitusjuustu.

Kitsejuustusalat mee-sinepi kastmega (low carb)

Kitsejuustusalat mee-sinepi kastmega (low carb)
Kitsejuustusalat mee-sinepi kastmega (low carb)

Valmistamise aeg: 15 minutit
1 kogus: 375 kcal

Vaja läheb:
Valgehallitusjuust kitsepiimast (Andri-Peedo) 60 g
Leib, sepik (kaera, rukki, täistera) 30 g
Õli (erinevad) 3 g
Päevalilleseemned 3 g
Kõrvitsaseemned, kuivatatud 3 g
Tomat 90 g
Mesi 4 g
Salatimix (rukola, lollo, lehtsinep, punase peedivõrsed, tatsold, mangold, mizuna)  40 g
Värske kurk  70 g
Sinep 1 g
Maitseained: Sool, pipar, sidrunimahl

Valmista nii:
Lõika kitsejuust sobivateks tükkideks ning küpseta eelkuumutatud 170-kraadises ahjus ca 5-7 minutit.
Rösti sepik ja lõika seejärel väiksemateks tükkideks.
Aseta taldriku põhja salatisegu, seejärel lao peale tükeldatud tomat ja kurk.
Kõige peale pane sepiku krutoonid, seemned ja kitsejuust.
Sega kastmeks kokku mesi, õli, sinep, sidrunimahl, sool ja pipar.
Nirista kaste salatile ja serveeri.
Igale toidukorrale võib lisada vabavara toiduaineid, mida kaaluma ei pea!

"Low carb" tähistus märgib seda, et antud toidus on tavapärasest vähem süsivesikuid. Vahel tarbimiseks väga sobilikud, ent tasub meelde jätta, et keha vajab ka süsivesikuid. 

Anna kommentaaridesse teada, kas Sina oled juba kitsepiimast-valgehallitusjuustu proovinud?

PS! Personaalsed kogused leiad toitumiskavast. Kui Sul ei ole veel Fitlap toitumiskava kasutajat, siis loo endale TASUTA KONTO SIIN. Lisaks saad 3 päeva tasuta kasutusaega.